comarch optima

Jesteś właścicielem mikro, małej lub średniej firmy? Chcesz lepiej zarządzać firmą i zawsze podejmować trafne decyzje? Comarch CDN OPT!MA to rozwiązanie dla Ciebie!

To właśnie dzięki programowi Comarch CDN OPT!MA zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, zyskasz nowych klientów, będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz danych dotyczących Twojej firmy.

Zaufanie, jakim obdarzyło Comarch CDN OPT!MA już ponad 27 600 firm to efekt wieloletniego doświadczenia, konsekwentnego doskonalenia produktu zgodnie z sugestiami Klientów oraz wprowadzania aktualizacji programu pod kątem zgodności z ciągle zmieniającymi się przepisami.

Comarch CDN OPT!MA to program składający się z modułów, dzięki czemu bardzo łatwo można go rozbudować. Pełna integracja modułów i jedna baza danych sprawia, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz!

Kupując program Comarch CDN OPT!MA Klient otrzymuje na okres 12 miesięcy CDN Asysta, czyli gwarancję na oprogramowanie, jego uaktualnienia, dostęp do bazy wiedzy gromadzonej na indywidualnych Stronach Klienta jak również możliwość wsparcia merytoryczno-technicznego ze strony specjalistów Comarch.

O wysokiej jakości programu świadczą liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak: Godło TERAZ POLSKA przyznane w XIV edycji konkursu, rekomendacja Stowarzyszenia Księgowych w Polsce czy Winning Customers Award w kategorii Small Business Solution of the Year przyznawane przez firmę Microsoft.

 

FAKTURY:

Moduł gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty, itp. Dodatkowymi atutami jest cennik z dowolną ilością cen, możliwość wyliczania wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur.

 

HANDEL:

Moduł Handel został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. W celu łatwiejszej pracy stworzono możliwość automatycznego tworzenia wydań i przyjęć zewnętrznych do dokumentów handlowych (takich jak faktury sprzedaży, paragony czy faktury zakupu). Ponad to w wersji Plus, moduł Handel oferuje możliwość ocechowania dostaw, a co za tym idzie wskazywania konkretnego towaru przy późniejszej sprzedaży.

 

DETAL:

Moduł CDN OPT!MA Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch CDN OPT!MA i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z CDN OPT!MA Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.

 

E-SKLEP:

Chcesz sprzedawać więcej? Dotrzeć do nowych klientów? To rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie! Moduł CDN OPT!MA e-Sklep to innowacyjne rozwiązanie służące do  prowadzenia sprzedaży w Internecie. Najważniejsze zalety e-Sklepu to:
 - pełna integracja z innymi produktami CDN - zamówienie złożone w e-Sklepie jest widoczne w Twoim programie fakturującym
 - bezpieczna wymiana danych dotyczących towarów, cen, kontrahentów, transakcji
 - funkcjonalny i intuicyjny interfejs
 - integracja z serwisami płątności, porównywarkami cenowymi oraz serwisem aukcyjnym Allegro.

 

SERWIS:

Moduł ten dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową. Umożliwia:
 - obsługę zleceń firm serwisowych
 - harmonogramowanie zadań
 - automatyczne fakturowanie zleceń
 - rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

 

KSIĘGA PODATKOWA:

Obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

 

KSIĘGA HANDLOWA:

Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VATu oraz wydrukach deklaracji rocznych.

 

ŚRODKI TRWAŁE:

Moduł ten poozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Dzięki niemu można:
 - tworzyć plany amortyzacji
 - automatycznie księgować odpisy amortyzacyjne
 - rejestrować historię środka trwałego
 - swobodnie opisywać środki trwałe za pomocą definiowanych atrybutów.

 

PŁACE I KADRY:

Moduł CDN OPT!MA Płace i Kadry to rozwiązanie zawsze zgodne z przepisami kadrowo-płacowymi. Daje szerokie możliwości swobodnego definiowania składników wynagrodzenia. Dodatkowo:
 - współpracuje z programem Płatnik
 - nalicza i drukuje deklaracje podatkowe
 - wylicza składki ZUS i deklaracje
 - pozwala na sporządzanie deklaracji dle PFRON

 

BIURO RACHUNKOWE:

Moduł Biuro Rachunkowe dzięki możliwościom funkcjonalnym oraz własnemu interfejsowi jest centralnym miejscem pracy każdego biura rachunkowego. jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można łatwo kontrolować poszczególne etapy pracy z dokumentami Klienta, zarządzać zadaniami, organizować pracę, a także ewidencjonować postępy w procesie rozliczania Klientów.

 

KASA/BANK:

Niezbędny element w każdej firmie, którego zadaniem jest ewidencja wydatków i wpływów, a także udostępnianie aktualnych informacji na temat kondycji finansowej firmy. Dzięki temu modułowi można planować płatności, rozliczać transakcje oraz kontrolować płynność finansową przedsiębiorstwa. Dodatkową zaletą jest współpraca z bankowością internetową.

 

ANALIZY:

Niezwykle przydatny moduł, dzięki któremu możliwa staje się analiza danych w firmie. Szybkie przetwarzanie informacji i podejmowanie na ich podstawie decyzji jest kluczowe dla każdego właściciela firmy. Moduł ten to ponad 200 gotowych analiz, dane przedstawione w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel.

 

CRM:

CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z Klientami. Można również prowadzić zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą Klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.

 

PULPIT MENADŻERA:

Oto narzędzie prawdziwego człowieka biznesu!. Moduł Pulpit Menadżera daje:
 - dostęp do informacji o firmie wszędzie gdzie jest internet
 - syntetyczne informacje o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach
 - gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach
 - bezpieczny definiowany dostęp do danych
dwie wersje językowe: polska i angielska

 

OBIEG DOKUMENTÓW:

Masz dość bałaganu związanego z papierologią? Obieg dokumentów jest właśnie dla Ciebie! Ten moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.

 

Opis programu na stronach producenta

Newsletter


Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o naszych rozwiązaniach podaj swój e-mail

Kontakt

ul. Paderewskiego 141d
86-300 Grudziądz

tel. +48 56 4610295
fax +48 56 4610296

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

godziny pracy biura: 8:00 - 16:00